Algemene Ledenvergadering (ALV) Dorpsbelang Bakhuizen, Mirns en Rijs op maandag 17 april 2023 om 19:30 uur

Komt allen, komt allen! We vertellen wat meer over waar Dorpsbelang zich zoal mee bezig houdt. Onze wijkagent Patrick Bottinga komt een praatje houden en er is gelegenheid voor het stellen van vragen. Heb je vooraf al vragen die je aan Patrick zou willen stellen? Stuur ze vooral in via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dan weet je zeker dat jouw vraag beantwoord wordt.

Duorsum BMR
Suzanna Bekkema komt aan het woord namens Duorsum BMR. Suzanna vertelt over de concrete deelprojecten waarmee we in BMR aan de slag kunnen omdat we daarvoor ook de budgetten hebben rond gekregen met gemeente De Fryske Marren. Tijdens de ALV willen we hiervoor ook graag uw ideeën, opmerkingen en suggesties horen zodat we die mee kunnen nemen voor het vervolg.
Als kers op de taart mogen we namens Duorsum BMR nog setjes van twee ledlampen weggeven aan elke bezoeker van de algemene ledenvergadering. Wie wil daar nou niet van profiteren!

De volledige agenda is onderaan deze pagina te vinden.

Notulen
De notulen van de vorige algemene ledenvergadering op 9 mei 2022 zijn te vinden op deze website. Onder nieuws staat een link naar de notulen maar u kunt ze ook terug vinden in de dorpskrant de Op ‘e Hichte van september 2022. Alle dorpskranten staan onder het menu Dorpsbelang, Dorpskrant Op ‘e Hichte.

Jaarverslag
Wilt u meer weten over waar Dorpsbelang zich in 2022 zoal mee bezig heeft gehouden? Lees dan het jaarverslag. Deze is ook terug te vinden op deze website. Onder Nieuws staat een link naar het jaarverslag. Wilt u liever een papieren versie? Dan kunt u deze meenemen vanaf de ALV of u kunt een papieren versie opvragen bij Betty Kelderhuis (telefoon: 06 15 41 16 43 / email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).